02 October 2009

back to normal~

Salam.

Saya dah tukar template!

hehe~

Itu saje je nak cakap Cik Zat? Hehe. Tak adalah. Bosan dengan template lama, so saya tukar baru la. Baru tak baru la. Basic template yang Blogger sediakan. Malas nak make-up blog ni. Tunggu mood saya datang dulu, baru saya ejas kasi cantik okei. Buat masa sekarang ni tengah cari template cantik-cantik. Biasanya kalau tak amik kat 'thecutestontheblock', saya grab dekat 'templatebylina'. Nanti kalau ada kesempatan, sila la jenguk ke sana ye. Cantik jugak template diorang. Kasi promote cikit. Hihi~

Saya ada kisah nak bercerita ni. Sabar la ye~

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...