15 October 2009

Beliau, interviewer saya~

Salam.

Salah seorang dalam gambar di bawah merupakan interviewer saya tempoh hari. Orangnya sangat baik, peramah, suka senyum dan macam-macam lagi lah. Tengok wajah beliau, sejuk hati saya. Tak berdebar langsung masa beliau tanya saya soalan masa temuduga Selasa lalu. Alhamdulillah, semua killer soalan dapat di jawab dengan tenang. Tapi saya tak yakin dapat kerja tu, sebab saingan-saingan saya bukan calang-calang orang. Semuanya DEEJAY radio tau. Kalau tak dapat, redha saja lah. Itu usaha saya walau sedikit kan? :p

Datuk Ignatius J. Bantoi, pada pandangan saya ialah seorang yang sangat baik.
Terima Kasih Datuk.. (=

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...