15 October 2009

Beliau, interviewer saya~

Salam.

Salah seorang dalam gambar di bawah merupakan interviewer saya tempoh hari. Orangnya sangat baik, peramah, suka senyum dan macam-macam lagi lah. Tengok wajah beliau, sejuk hati saya. Tak berdebar langsung masa beliau tanya saya soalan masa temuduga Selasa lalu. Alhamdulillah, semua killer soalan dapat di jawab dengan tenang. Tapi saya tak yakin dapat kerja tu, sebab saingan-saingan saya bukan calang-calang orang. Semuanya DEEJAY radio tau. Kalau tak dapat, redha saja lah. Itu usaha saya walau sedikit kan? :p

Datuk Ignatius J. Bantoi, pada pandangan saya ialah seorang yang sangat baik.
Terima Kasih Datuk.. (=

oh. baru ku tahu erti rindu :)

Salam. 1 Okt 2016. RINDU. Rindu sebab dah lama tak bersua. Sepanjang 2 tahun ni banyak benda berlaku dalam hidup. Ada suka. Ada duka. Tapi...