11 October 2009

my final papers for final semester~

Salam.

Semalam ketika saya mahu off my Mama's lappy, tiba-tiba rasa mahu visit ke www.uitm.edu.my buat pantauan tentang jadual peperiksaan. Tahu-tahulah final exams lagi 2 minggu. Masih banyak kerja yang belum saya selesaikan towards this semester. Kusut fikiran saya. Huu. Saat tegang pasti datang dan menerjah minda saya. Itu pasti, di tambah pula dengan perasaan gementar Selasa nanti membuatkan saya terkapai-kapai mengorek informasi. Ya Allah, kuatkanlah semangat aku. Assignments juga masih bertimbun-timbun. Masa 2 minggu untuk kejar itu dan ini memang sangat mustahil. Semoga hati dan perasaan tak kacau-bilau. InsyaAllah.

Ini jadual peperiksaan akhir untuk semester akhir saya, semuanya hanya 3 subjek yang bakal saya duduki. Tapi, bolehkah saya lepas untuk kali ini? Ya, semua orang mengharapkan kejayaan saya dan yang pasti saya mengharapkan satu KEAJAIBAN dari Allah swt. InsyaAllah semoga semuanya berjalan seperti yang dirancang. Apapun yang terjadi, semuanya dari Allah swt. Semoga saya dapat menerima apa jua keputusan BURUK atau BAIK dariNya.

WEEK 1
HTF 670
Foodservice Information Technology & E-Commerce
29/10/09
Thursday
2.15 - 5.15 pm

WEEK 2
HTC 630
Organizational Behavior In Hospitality & Food Industry
2/11/09
Monday
9 - 12 pm

WEEK 3
HTF 663
Human Resource Management For Foodservice Organization
11/11/09
Wednesday
2.15 - 5.15 pm

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...