07 October 2009

boleh balik Kelantan ke?

Salam.

PENAT
.
.
.
PENAT
.
.
.
PENAT
.
.
.
NAK BALIK KELANTAN~


Aish. Kerja sekolah masih banyak, bertimbun-timbun dan menuntut saya untuk siapkan semuanya. Alhamdulillah tak sikit tak banyak, ada juga yang sudah... Sudah siap untuk dihantar. Banyak benda lagi nak buat sebelum hari temuduga saya minggu depan. Badan pula asyik larat tak larat saja. Mahu makan ubat, teringat pula akan nasihat Mama. Katanya, jangan ajar diri makan ubat hatta kepala pening sikit. Terlalu banyak kesan sampingan + negative effect jikalau telan satu BIJIK panadol! Sakit pening saya sekarang, saya tahankan dengan tiger balm, minyal afiat, minyak mestika. Takut juga kalau-kalau satu nanti saya banyak terkena penyakit dek perangai yang suka telan ubat dadah tu. Huhu. Yelah, bukan ke dalam panadol ada dadah kan? Biasala. Sudah namanya ubat penahan sakit. Urm, mahu zzz. Mata sudah tak berapa nak celik lagi. Baik saya tido. Mandi sudah, solat sudah, KERJA SEKOLAH aje yang belum SUDAH. Itu sempatlah saya pulun pagi esok. Okei, tidur dulu. Selamat malam. (=

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...