30 October 2009

keTERUJAan~

Salam.

Wah.

Suka
Suka Suka SUKA!

Tadi Encik Aween ada menghubungi saya.

TERUJA!

-masih dalam mood: TERUJA-

Rasa nak kahwin cepat-cepat aje. Senang kira kalau fotografer dari Kelantan ni, kecek Kelate no hal lah! Oho. Serius cantik pictures yang si suami tangkap! Si isteri pula mak andam. Serius lawa.... Abang, jom kahwin! (=

ehe~

dan, boleh tak kalau saya cakap yang saya nak BERSARA dalam misi pencarian encik-encik FOTOGRAFER??

Sebabnya, saya dah jumpa yang PERFECTo!! ehee~
Dulu saya pernah ke blog ini, tapi masa tu saya belum bertunang. Hurm, berjodoh jugak saya dengan mereka ni yek!

eh, comeback ke sis?

Assalam - 13/10/2017 , Jumaat. Kita datang jengah blog kita ni bukan nak buat comeback pun, sebab kita tahu entah bila kita akan jadi ra...