02 November 2009

Salam.

Terasa kekok dan TIDAK selesa tatkala menggunakan laptop sendiri. Huu~ Laptop Encik Tunang saya tinggalkan di dalam almari tingkat 8, Kolej Melati, UiTM Malaysia. Semalam saya di situ, menghabiskan sisa-sisa ilmu "Organizational Behavior" serta berebut meja belajar dengan adik kesayangan. Mentang-mentanglah paper kami jatuh pada hari yang sama.

Uh~ Pukul EMPAT pagi baru saya dapat meja tuh! Hampeh punya adik. Dia study laju-laju tinggalkan saya terkontang-kanting atas katil, atas lantai, atas simen dan macam-macamlah. Dush!! Kena jugak budak nih. Huhu. Lenguh bontot sampai sekarang tak hilang! (=

Erm, anyway, paper tadi memang killer dan challenging! Sangat-sangat memerlukan otot tangan yang sihat. Mana tidaknya, mengarang untuk soalan berharga RM 20. Sakit tuh~ Berhelai-helai mukasurat bukan bermakna sudah berjaya. Huhu. Tapi tak mengapa kalau ianya datang dari USAHA sendiri, dan tidak melibatkan 'THIRD PARTIES', seperti TOYOL dan segala macam yang berkaitan dengannya. Allah swt pasti tolong hambaNya yang berusaha. Usaha la jugak, dengan tak tidur malam, membaca sampai lebam bawah mata. Huhu. Semoga usaha sedikit itu mendapat keberkatan dari Allah.

Opps! Lupa. Terima kasih kepada teman-teman yang memberikan TIPS berharga sepanjang peperiksaan berlangsung. Terima kasih TEMAN. Semoga hanya Allah yang membalas jasa kalian. Bak kata pepatah Inggeris, Sharing is Caring. Tak rugi kalau kita berkongsi ilmu. Ada keberkatannya di situ. InsyaAllah.. USAHA+DOA=TAWAKAL.

Okei~ (=

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...