30 December 2009

Lens Test - Part 2

Salam.
Lens test part 2
Menguji kepakaran orang yang kurang pakar.
White butterflies yang saya beli di SSF Lundang, Kota Bharu semasa mahu menghiasi hantaran pertunangan saya dulu.
Satu plastik hilang entah kemana.
Baru jumpa setelah 7 BULAN saya bertunang.

Gambar ini tidak di ''blur-edit'' kan.
Sekadar menguji lens tanpa menggunakan AM.
Saya fokuskan kepada butterfly yang nombor 3 dari bawah.

Yang ini, saya fokuskan kepada yang nombor 1.
Cute jugak masa kecik-kecik kan?
Semuanya comel saja~

Diari yang saya ingini selama ni.
Saya copet daripada Abah.
Thanks~

...dan pabila rama-rama menghiasa hidup saya 2010 nanti.
InsyaAllah.
May Allah bless me.

- Gadis sunti yang bakal menamatkan zaman daranya -

eh eh eh!

Lambat lagi ye~

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...