24 December 2009

today's tentative

Salam.

Sekian lama saya tinggalkan blog jualan tudung saya tu. Uhuks! Bukan apa. Masa sungguh menghambat saya. Kehulu-kehilir tanpa saya hiraukan keadaannya. Sakit dan bangunnya. Kasihan. Sungguh kasihan. Tapi tak mengapa. Ini hari mahu saya ''selesaikan'' kesayangan saya tu. Mahu update and add some kecomelan! Jangan ler saya berubah fikiran lagi ye. Huu~

Dan ada offer YES (Year End Sale) untuk regular customers mahupun new customer. Ada new product to be sold ye. Jangan risau. Oleh kerana saya pun sudah quit dari kerja di HUSM tu, bolehlah saya tumpukan sepenuh perhatian kepada www.bag-boutique.blogspot.com ini. Owh, sebelum saya lupa, bag-boutique will be changed tu www.zatnani-shoppe.blogspot.com ye~

Tahun baru, agenda barulah kan? Apapun, jangan lupa singgah dan membeli at my shoppe! Jangan risau, sale tetap ada.... (=

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...