12 August 2010

Salam.

Alhamdulillah. Petang ni dah pakat-pakat-dengan-kata-sepakat dengan suami. Petang ni nak balik Kelantan. Hehe. Suka-suka. Bukan apa, Mama demam, kasihan dia sorang-sorang memasak kat rumah kan? Dah la balik kerja dah dekat-dekat waktu berbuka, lepas tu kena masak untuk berbuka lagi. Kasihan Mama. Abah pun sama jugak, balik kerja lewat. Kasihankanlah kedua-dua parent I ni. Kerja Kota Bharu, rumah nya kat Machang. Kalau tak banyak kereta atas jalan, sampai awal. Kalau banyak kereta? Alamatnya, bukak puasa dalam kereta lah. Hokei. Hokei. Memandangkan rumah sewa tu belum comel sepenuhnya lagi, jadi dengan ini, saya ambil keputusan nak tinggal kat Machang buat sementara waktu. Suami pun izinkan. Dia faham situasi ni. Lagipun, nak tunggu rumah tu comel + cun sepenuhnya lambat jugak kan? Kena touch-up sikit-sikit. Hehe. Okei. Mahu kemas-kemas baju. Balik kampung, ooOooooOoo balik kampung, hati GIRANG! Yihaaaaaa~

eh, comeback ke sis?

Assalam - 13/10/2017 , Jumaat. Kita datang jengah blog kita ni bukan nak buat comeback pun, sebab kita tahu entah bila kita akan jadi ra...