22 April 2013

J R C C =)

Salam.
siapa nak menang hadiah , JOM sertaiiiiiii share&menang :)
SHARE this photo with your OWN caption.
Caption yang TERBAIK, pihak JR JUWITA RESOURCES menyediakan HADIAH untuk anda. Cepat ! 

''SHARE this photo with your OWN caption''
Senang saja kan?

Terbuka kepada semua L/P : 

1) post THIS picture at your wall
2) use your own words/captions(do your best)
3) click post 
4) share with your friends
5) tag me Zatul Nani, after your post/share is DONE !
6) wait for your mystery gift ( 5 yang BERTUAH )

Untuk pertanyaan/pembelian, hubungi Zatul 019-909 6633

21 April 2013

JR Cappuccino Collagen 1

Salam.

Alhamdulillah. Pasaran untuk JR Cappuccino Collagen keluaran JR Juwita Resources amat-amat memberangsangkan. Rasanya, tak perlu lagi nak perkenalkan produk kesukaan ramai ni. Banyak khasiat yang terdapat dalam campuran kopi ni dan istimewanya ia di perkenalkan kepada kaum hawa. Tak kira yang sudah berkahwin mahupun anak dara. Hanya ibu-ibu mengandung yang di larang amalkan JR Cappuccino Collagen. Khasiat untuk wanita/perempuan yang inginkan tubuh yang cantik seusia anak remaja. Ini lah rahsianya. Penggemar kopi, anda di sarankan untuk mencuba dan ia bakal mewarnai pagi anda dengan aroma yang sungguh wangi. Terbaik untuk anda. 

Di dalamnya terdapat herba-herba untuk kecantikan luar dan dalam. Tak payah susah-susah masuk kampung cari herba segar untuk direbus dan diminum. Hanya dengan amalkan minuman kesihatan JR Cappuccino Collagen, anda akan rasa kelainan. Ada yang penat dan letih seharian bekerja di pejabat, bekerja di rumah sebagai ibu dan surirumah, ibu yang aktif, perempuan yang mengalami masalah haid tidak teratur, darah haid keluar sedikit-sedikit dan mengganggu waktu solat, jerawat, kulit kaki merekah, tapak kaki kasar, selalu mengantuk dan tak bermaya, ini UNTUK anda. Saya jamin 101% khasiat dia memang yang TERBAIK. (Anda dinasihatkan juga untuk TIDAK mencampur JR CAPPUCCINO COLLAGEN dengan minuman/makanan kesihatan lain untuk kesan yang cepat). Cuba hari ini, anda pasti akan puas hati.

Antara herba-herba yang terdapat di dalam JR Cappuccino Colagen:

- Kacip Fatimah
- Pueraria Mirifica
- Pueraria Lobata
- Habbatussauda
- Manjakani
- Sireh
- Vitamin C
- Kolagen 
- Kopi Arabika
- Krimer bukan tenusu

Cara hidangan :
Satu peket untuk secawan air (150ml), masukkan air panas dan kacau. Sesuai diminum pada waktu pagi.

Jangan khuatir, JR Juwita Resources sudahpun berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) dengan nombor pendaftaran KT0317250-D sejak November 2012. 




Kepada anda yang ingin mencuba, anda boleh hubungi Puan Zatul 019-909 6633. Sebarang pertanyaan boleh hubungi/sms 8 pagi - 10 malam.

18 April 2013

semalam punya cerita

Salam.

Habis je kerja pukul 12 tengahmalam tadi terus pecut kereta pulang ke rumah. Hajat di hati nak membeli makanan nak buat bekal sebelum tidur malam ni, tapi tak jadi sebab jalan malam ni agak lengang. Takut jugak sorang diri malam-malam buta macam ni pandu kereta kan. Apalagi, terus padam niat nak ke McD Wakaf Che Yeh tu. Okei. Tiba je kat rumah, tengok anak nombor DUA dah tidur. Suka la kan tak payah susah-susah nak mendodoi. Tetiba jek, dia bangunn pulak! Waa. Tak sempat mummy nak duduk, budak Khilfi bangun. Takpe, mummy tak penat sangat hari ni, cuma mengantuk sebab tak cukup tidur je. Dodoi punya dodoi, tido balik. Fuh nasib baik. Tak de lah penat sangat malam ni nak berjaga sampai ke pukul 2 pagi dodoikan dia. Yess. Mummy boleh tido awal. Abang Khalish pulak, mummy balik ke dari keje terus peluk mummy dan tarik mummy masuk bilik nak mintak dodoikan dia. Tepuk-tepuk punggung 3 kali, dah terus tidur. Baik betul abang Khalish ni. Good boys. 

Mummy pulak, bila anak-anak dah tidur mula lah nak merayau tak tentu hala mencarik makanan. LAPAR beb balik kerja tengah-tengah malam ni buta macam ni takde lauk. Haha. Nampak maggi tu macam sedap je kan. Tapi, malassss lah nak rebus. Minum milo suam lepastu mengadap blog. Nak solat Isyak lepastu tidur je lah. Makin lama mengadap benda alah ni makin tak mengantuk jadi nyee. 

Okei, esok cuti sebelum kerja SABTU nanti. Sabtu ni 20 April 2013, hari penamaan calon PRU13. Kerja tetap kerja. Esok nak rehat dan kemas bilik. Rehat sepuas-puasnya dan tidur. Good night. Lain kali jumpa lagi =)

Suami merangkap kekasih hati ku =)

me of course! =)

16 April 2013

eh. ku nampak PELANGI =)

Salam.

Sempat lagi melenggang-lenggok menjual kangkung kat dalam nih. Haha. Lemauu!
Sebelum mata lelap, nak upload lagi gambar-gambar kek yang sempat saya buat dan jual semalam. Semua habis terjual (termasuk booked oleh customers). Esok kerja pagi pukul 6 pagi, seperti biasa kena bangun pukul 4.30 pagi lagi. Hoho. Memang marvelous lah masa-masa gini masih belum tidur lagi kannn. 
Esok matiii arrr nak bangun susah! Okeyh. Got to go & off to bed.
Jumpa esok di udara Kelantan FM, Radio Pilihanraya Anda =)




Rainbow doodle cake =)

JR Cappuccino Collagen APRIL 2013

Salam.

JR Cappuccino Collagen (JR Juwita Resources)
RM 39.00 / kotak
15 sachets x 25 gm

SIREH
- Menghilangkan jerawat, jeragat dan parut jerawat di muka
- Melicin dan menegangkan kulit
- Membantu mencerahkan, melembap dan menyerikan kulit wajah
- Menghilangkan gatal kepala dan kelemumur

LOBATA
- Mengecutkan dan mengembalikan rahim kepada bentuk asal
- Merawat keputihan
- Mengembalikan keanjalan kulit
- Menegangkan dan menghaluskan struktur kulit

MANJAKANI
- Mempercepatkan pemulihan rahim dan saluran peranakan
- Menegangkan payudara dan otot2 badan
- Menguatkan, menegang serta mengecutkan otot selepas bersalin
- Berkesan untuk merawat keputihan

AKAR SERAPAT
- Menegangkan dan mengecutkan kulit ( awet muda )
- Menguatkan otot dan sendi
- Membantu memulihkan luka-luka dalaman dan memberi tenaga
- Membuang toksin dalam badan

MARIN KOLAGEN
- Memejalkan payudara, otot, dan punggung
- Menyihatkan rambut dan kuku
- Melambatkan proses penuaan dan mencegah kedutan
- Mempercepatkan pengecutan jerawat dan menghilangkan parut

VITAMIN C
- Melindungi jangkitan selesema, serta meningkatkan sistem imun
- Menghasilkan hemoglobin dan sel darah merah
- Mencantikkan dan melicinkan kulit muka dan badan
- Mengurangkan alahan




Sangat lah lama tak update blog nih. Tiba-tiba datang bawak produk pulak! Haha. Mari beli-mari beli. Ini hanya untuk kaum hawa. Larisssss di pasaran sekarang. Hello ladies out there, this is for you. Memang takkan rugi beli sebab kandungan dalam cappuccino ni TERBAIK untuk kaum wanita. Semua wanita boleh minum, anak dara mak dara nenek dara kecuali wanita mengandung saja yang tak boleh. Cuba lah, memang takkan rugi. Saya dah amal minum almost 3 months, everyday minum dan sakit SENGGUGUT memang HILANG !!! Sesiapa yang ada masalah senggugut, ini jalannya. Every month punya period memang confirm teratur. Bukan saja senggugut boleh hilang, malah macam-macam lagi yang anda rasa bermasalah pada anda. Kalau nak cuba, meh hubungi saya, (Puan Zatul - 0199096633)

eh, comeback ke sis?

Assalam - 13/10/2017 , Jumaat. Kita datang jengah blog kita ni bukan nak buat comeback pun, sebab kita tahu entah bila kita akan jadi ra...