30 September 2016

oh. baru ku tahu erti rindu :)

Salam. 1 Okt 2016.

RINDU. Rindu sebab dah lama tak bersua. Sepanjang 2 tahun ni banyak benda berlaku dalam hidup. Ada suka. Ada duka. Tapi alhamdulillah semuanya menggembirakan hati. Hal yang remeh-temeh kita buang jauh-jauh. Semoga hidup ini terus bahagia! Kisah lampau? Ahhh lupakan semua.

Dah lama kan tak update blog kesayangan kita ni. Kita sibuk lah awak. Anak-anak kita dah 3 orang. Ber-blog dari belum kahwin sampailah ke anak 3. Insya Allah kalau ada masa lapang lagi macam ni kia cerita lagi. Serius rindu nak mengarang macam dulu-dulu. Berkisah tentang lakaran kehidupan. Berkongsi cerita suka dan duka sama-sama. Moga semuanya kita ambil iktibar.

Sampai jumpa lagi ya sayang! <3 p="">

26 March 2016

h o r m a t

Assalam.

HORMAT

Dua patah perkataan. 
Nampak senang.
Baca pun senang.
Tapi, nak merealisasikannya tu payah.

Cuma,
KAU hormat AKU. AKU hormat KAU.
Senang. Sudah, tutup buku.

Selamat tidur! Esok jumpa. Insya Allah.

ouch! Please =P

Assalam. 24 Oktober 2017 - Selasa So remember me, i will remember you.