15 May 2008


:: ini kisah aku dan mereka ::
-- kasih sayang yang tiada tandingan --

aku, zatul hernani..
aku, tiada teman yang sejati..
aku, tiada musuh yang abadi..
aku, masih di sini..
aku, masih begini..


:: my love ::
- harap kekal hubungan kita sampai mati -

:: my dear ::
-- harap kita akan tetap bersama selamanya --

:: my bunches of flowers ::
-- harap ikatan tiada berdarah ini akan selalu sehati --

:: my life ::
-- kasih sayangku bukan main-main, aku ingin hidup dan mati bersama --

:: my power ::
-- kamu bukan sesiapa di hatiku, tapi kamu tetap menjadi darahku --

:: my sweet and sour ::
-- harap apa yang bakal berlaku satu hari nanti tiada akan mengubah hubungan kita --

:: my soul ::
-- harap dunia ini akan menjadi milik kita sentiasa --

:: my life ::
-- harap juga ingin hidup dan mati bersamamu --

true love,
zatul hernani mohd nawi





@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...