17 June 2008

i'm getting bOred!












heeeee...
entahlah.. tangan aku gatal sangat mahu menukar template blog ni.. macam-macam aku tukar.. habis template aku wat exploration.. akhirnya.. yang ini jugak yang aku pilih.. waaa..

BUNGA
? i don't like BUNGA but not at all.. just give me a bouquet of flower.. aku terima aje.. hehehe..

=p


tapi, BUNGA jugak yang aku pilih untuk template kali ini..



takpe2.. kita tinggalkan sejenak pasal BUNGA tu..
ermm.. paling aku terkejut ialah.. aku pilih kaler PINK for my template!! ouch!.. i don't like pink color too.. don't know why.. i hate to be pinkish! wekkk!

geli tengok kaler pink neh!
i hate pink since i was standard 1..
masa tadika memanglah xtahu ape2..

but when i'm getting older, older and older, i hate to see pink color..

macam girly sangat.. eeee.. geli laaa!


tapi, bila di fikir-fikirkan balik..
kenapa aku harus membenci pink color? pink x bersalah pun dalam hal hidup aku.. bukankah pink itu warna yang lembut? YA! that's right.. erm.. start from today, i have to like PINK.. but.. slow and steady dulu laaa.. rasanya macam xboleh terima sangat buat masa ni..

last 3 day, aku ade mem'booking' satu item yang warnanya juga PINK..
hahaha.. entah.. item tu cantik di mata aku kot.. kalernya memang pink.. but not soft pink.. it's dark pink.. as usual as i like.. dark! huhuhu.. hurmm.. xsabar nak grab item tu this coming thursday! wah!.. my money is out again! semalam baru je memborong handbag.. korek duit dalam tanah pun xjumpa.. what will happened to me?? =)

ok la..
dah penat n capek..
saya keluar dulu yaa..



p/s : see you next entry..


opss.. HIJAU juga yang aku suka! hehehe..


@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...