11 July 2008

datang merisik ke???


x lena mata aku malam ini mengenangkan esok pagi..
takut pun ade, risau pun ade..
segan, malu, bimbang, entah....
sungguh! aku x pernah berhadapan dengan situasi ini..
aku dirisikkah?
atau mereka hanya datang melirik??
bimbang aku hanya mainan??


owh Tuhan.. berilah aku kekuatan untuk berhadapan dengan semua ini..
harap aku dapat melayan tetamu esok pagi..
tetamu yang bakal di anggap keluarga mertua..
aku dambakan teman di sisi untuk aku luahkan apa yang terbuku di hati..
iyee.. aku sangat runsing..
risau dengan apa yang bakal berlaku esok pagi..
Ya Allah.. perlancarkanlah segalanya.. aminn!


p/s : akan aku paparkan kisah pertemuan kami..
singkat sahaja perkenalan kami..
itupun secara tidak sengaja aku di pertemukan dengan si dia..
sememangnya banyak kompromi dalam perhubungan ini..
konfrontasi yang belum selesai..
jarak hubungan aku dan dia, 7 tahun..
beri aku sedikit masa untuk aku karangi sebuah karangan indah!
yang berlalu, biarlah berlalu..
bak kata temanku, aku harus NEKAD!!!


@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...