18 July 2008

++ happy mOment ++




kadang-kadang aku terfikir, bercinta ni perlu ke?
perlu ke berkasih-kasihan?
muslimah sejati pun, bila mula bercinta, perkataan lupa diri tu mesti ada..
kalau x percaya, cuba kita teliti baik-baik..
by the way, aku sekarang dah x sedih lagi..
aku cuba untuk bergembira dengan semua orang..
insyaAllah.. doakan untuk aku..
aku mengharapkan agar ex-steadyboy aku akan menemui cinta sejati dia..
x perlu aku tipu diri, sayang aku pada dia, amatlah menggunung!!
dan dia pun masih mengharapkan aku kembali..
tapi aku x boleh melepaskan saudara semata-mata kerana kekasih..
maafkan segalanya..
halalkan semuanya..

berbahagialah kekasih hatiku..
kamu selamanya tetap di hati ini..


@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...