24 July 2008

.. a memOry oF sunGai keLanTan!

this pic is dedicated for :
- sis lynna
- sis ann
- sis fara
- mizz bOo
- sHa
- adry
- fauDzan
- aDrina
- sis ohh ya ya
- maHira
- sis Ellena
- sis nadia hanum
- liyana
- sis nadea
- farah aminuddiN
- haNnah
- hannAn
- FaisAL
- mizz beRry_daD
- unpredictabLe aSrar

inilah buah hati pengarang jantung saya..
buat masa sekarang, dia memenuhi segala impian saya..
di kala sedih, saya merujuk kepada dia..
di waktu gembira juga saya pergi kepada dia..
saya bahagia mengenali dia..
tapi sampai bila?

sampai bila saya dengan dia?
semoga kamu semua mendoakan keharmonian saya..
doakan ketenangan saya dengan dia..
yang pasti, dia sangat tinggi untuk saya yang rendang ini!
hehe..

p/s ::
janji saya, akan saya karangi sebuah karangan INDAH untuk kamu semua!


salam sayang,
:: zatulhernani ::


@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...