20 August 2008

.. best times together ..


hoho!


x pernah puas kami bergambar kan kan?
sakan betul.. habis filem yang bergulung-gulung!
melayang entah kemana aje angan-angan kami..
haaa.. ku akui ku gila gambar ku gila edit ku gila apa lagi yaa?
sengal la kamu ni! huuu.. ;p

ini antara cebisan kenangan masa ber'assignment' masuk hutan keluar pekan 4 minggu yang lalu! hehe.. ;)
ada-ada aje kenangan yang cuba kami ciptakan bersama..
ye lah! bila lagi mahu bersukaria bersama teman-teman kan?
waktu-waktu sebeginilah yang paling PANTAS untuk saya dan kawan-kawan berkongsi MEMORI.. bila masing-masing dah mencari haluan hidup sendiri nanti, payah la lagi untuk berkeadaan seperti ini! ye x?

sebelum waktu itu datang, lebih baik saya bertindak..
mencipta kenangan untuk dititip suatu masa nanti.. ;)
boleh ke menitip KENANGAN?
haa.. boleh aje la!
hehehe..
cikgu-cikgu sekalian, jangan marah ya!
;p

sekadar suka-suka sahaja.. sekadar menyedapkan mata yang memandang! jangan berkata-kata jika x suka tao! hobi kami x mengira masa.. selalu bersama.. ;)

kami sebenarnya, kanak-kanak riangg!! jangan jealous tao!

mau makan ini LAGI.. besh sesangat!
kolaborasi INDIAN/THAILAND
;)

warh!! saya dan kengkawan yang sedang KUSYUK buat fOods evaluation!!
bagus-bagus.. ada peningkatan.. ;)

happily ever after.. insyaAllah
;p

1, 2, 3 ... CANDID!! hohoho.. ;)

syhhhh!! diam-diam.. jangan bercakap.. nanti cikgu PIAN 'ghoTan' kita!

++ sesi tengok-tengok member BERPOSING sakan! ++

eh, comeback ke sis?

Assalam - 13/10/2017 , Jumaat. Kita datang jengah blog kita ni bukan nak buat comeback pun, sebab kita tahu entah bila kita akan jadi ra...