20 August 2008

happy bila main HATI ;)


++ ini pakcik kesayangan saya!! ++

yey!!

saya sudah jumpa si dia..
seharian saya bersama dia..
kesana dan kemari..
untuk..
mencari kesesuaian dan keserasian..
selamat saya rasa pabila dengannya!
hehe.. ;p
dan..
lagu pun sudah bertukar irama..
seiringan dengan rasa HATI saya..
saya pun ingin MAIN HATI juga..
boleh kan??
.........................................................................

biarlah apa orang kata..
saya akan tetap dengan dia..
mahu pujuk hati saya untuk terus setia padanya..
dan saya tahu saya sudah bersedia..
menempuh dugaan dan halangan yang bakal saya hadapi..

..................................................................................................................

memang saya gembira dengan dia..
saya menaruh harapan yang menggunung bersama dia..
dan apa lagi yaa?
biar saya fikir dulu DAN entri baru akan menyusul.. ;p


saya mahu tidur!
sangat penat dan mengantuk!
semalam saya seperti seorang budak kecil..
menangis tanpa sebab..
mengapa yaa??

hohohoo.. ;p

daa!
;)
nite!
;0

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...