27 August 2008

madly..deeply!

salam..

malam ini hati saya remuk dek kerana seorang hamba Allah itu..

hati saya hiba
yang amat pabila menunggu sesuatu yang x kunjung tiba..

saya mengharapkan dia untuk membantu saya..
tetapi hampa yang saya dapat!

rasanya, saat ini hati saya serik untuk meminta itu dan ini daripada dia lagi..
cukuplah apa yang saya dah buat untuk dia dan apa yang dia lakukan pada saya..
saya berkawan beribu, tapi dalam seribu itu, tiada yang saya percaya lagi..

dalam benak fikiran saya ketika ini, wajah dia bermain-main dan berlegar-legar..
mengimbau kembali detik perkenalan kami.. bodoh rasanya!!

dan saat ini, saya sudah pun terkesima.. hati saya sudah bernoktah!!

saya bercerita tentang perasaan yang hampir mati!!
dia sengaja suka-suka bermain tarik tali..
jangan ingat saya x pandai mengheret tali itu yaa!!


okay then, saya x akan cari dia lagi!! saya nekad!! DEMI ALLAH.....
saya harap orang itu akan faham..

PERGILAH JAUH-JAUH WAHAI MANUSIA!!!

saya 'meluat' dengan KAMU!

saya mahu lupakan hamba Allah itu buat selamanya..
dan mahu fokuskan pada nota dalam gambar ini!!


zatulnani, study-study!
itu pesan PAKCIK kesayangan saya..
thanx ya pakcik sayang!!
deeply in luv with you..

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...