28 August 2008

capek ma!



sakan!

saya menghafal NOTES bagai nak rak malam semalam..
tapi, hanya kepenatan yang saya dapat..
sedihnya.. ;(
test tadi dua soalan aje yang keluar dan itu pun tidak ada kena mengena dengan yang saya baca dan hafal..
kecewa laa..
tapi apa boleh saya buat?
hanya menunggu keputusannya sahaja!
saya tidak sempat untuk menjeling-jeling tapi hanya sempat ketawa geli hati..
dek kerana soalan yang tidak pernah saya duga..
tapi alhamdulillah..
dapat juga saya laksanakan dengan baik!
syukur la tu kan?

itu cerita KECEWA!

yang ini pula cerita BAHAGIA!
hehe..
ada-ada saja saya ni.. ;p

sebenarnya, malam nanti saya punya PAKCIK kesayangan mau datang lagi..
hehe.. berbunga-bunga lagi lah perasaan saya minggu ini.. ;)

saya pun x menyangka yang pakcik tu nak datang..
ye laa.. dia bukan student macam saya!
dia sudah bekerja..
dan saya pun x mahu dia terbeban..
saya terima panggilan dari dia tadi dan saya hampir x percaya..
betul-betul x sangka..
saya ingatkan hanya sekadar gurauan.. hehe..
nasib baik x kena marah tadi. ;)
sorry ye pakcik..
heee.. happy nya!

okay then, saya pasti menunggu kedatangan pakcik dan famili..
insyaAllah..

current mOod :: HAPPY banyak dan KECEWA sikit.. hehe!

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...