19 August 2008

saya tension!


salam..

saya sangat sibuk semenjak dua menjak ini..
saya ingatkan kalau dah balik kampung, boleh la saya berjoli sana-sini..
tapi lain pula jadinya.. masa saya banyak dihabiskan dengan mengadap laptop saja..
saya dah penat.. sangat-sangat penat..
bila lah masa nak berlalu pergi.. pergilah ke hadapan wahai masa.. saya dah kepenatan!
penat melayan angin sepoi-sepoi bahasa ini..
banyak sangat kerja saya.. sampaikan rumah dan ahli keluarga saya terabai..
maafkan saya ya mama.. saya x dapat nak gembirakan hati kamu cuti-cuti begini..
saya dihambat masa yang semakin suntuk.. rasa mahu menangis ada lah!!
warh! esok pula saya terpaksa ke perpustakaan, mahu merujuk informasi di sana..
esok mungkin saya balik lewat.. sekali lagi saya tinggalkan rumah dengan rasa susah hati..
sedih bila memikirkan saya x buat apa-apa yang menggembirakan hati mama..
menghidang makan malam pun saya penat.. apatah lagi mahu mengemas sini-sana..
maafkan saya sekali lagi ya mama.. saya mahu sudahkan kerja saya sebelum balik ke Shah Alam..
dan.. saya mahu tidur.. esok saya harus bangun pagi-pagi lagi.. almaklumlah saya bergerak seperti orang yang bekerja di pejabat.. mahu pengsan saya!
tadi saya sudah siapkan satu task untuk dihantar next week..
esok sambung yang lain pula.. penatnya student life ni kan?
tapi, saya terpaksa hadapi dengan senyuman.. hehe..
okey! nite my dear friends..

saya mahu ceritakan kisah cinta saya pada entri akan datang!
sabar yaa..
saya mahu siapkan assignments dulu.. nanti saya ceritakan..
;p

mengantuknya saya!!
;(

saya tidur dulu yaa.. daaa!


@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...