30 September 2008

gelak laa... ;)

salam..
huiss...
saya tidak pernah sebegini..
sememangnya saya tidak pandai bergaya dengan gaya tudung sebegini..
sebenarnya semalam saya ke kedai untuk membeli tudung raya..
ala-ala nak padankan dengan baju raya saya..
dekat sejam perjalanan pulang ke Machang, saya langsung tidak membelek apa yang dibeli..
hehe.. x pernah saya begitu..
biasanya saya akan membelek sampai hati saya puas..
tetapi semalam sebaliknya..
saya dengan selamba membayar tanpa saya tengok harga dan keadaan tudung itu..
sampai sahaja di rumah, saya terus ke bilik mahu padankan dengan baju..
waaaa... ;(
alangkah terkejutnya saya..
tudung yang saya beli itu tidak pernah saya gayakan sebelum ini..
saya terbeli SELENDANG!!
tension saya.. tapi masih lagi boleh gelak-gelak dengan mama..
nasib baik mama x marah..
sudahlah itu duit dia..
sorry ye ma..
bukan lupa nak periksa tudung itu, tapi macam x ada perasaan..
hehehe.. ;)
erm.. terpaksalah saya ke kedai sekali lagi..
terpaksalah saya memborong tudung lagi..
mama sudah bising!
heee...
kali ini, hanya kedai machang sahaja yang menjadi destinasi..
bukan apa, Kota Bharu mesti sesak sekarang ini..
tamau saya..
itulah.. siapa suruh saya main redah aje semalam?
hehe... padan muka kamu zatulnani!!

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...