30 September 2008

happy buzday sis!


salam..
selamat berpuasa di akhir ramadhan..
sayu juga saya bila teringatkan ramadhan mula menutup tirai..
seakan mahu mengulangi hari pertama berpuasa..
di rumah, saya seakan menyesal dengan apa yang telah saya lakukan dan apa yang tidak saya sempat sudahkan..
saya sedar adakalanya saya terpesong dalam membuat sesuatu pekerjaan..

Ya Allah, ampunkan daku.. jauhkanlah aku dari kekeliruan yang berpanjangan ini..
mahu menangis pabila terkenangkan hari terakhir ramadhan ini..
bila di fikirkan balik, amal ibadat saya amatlah kecil dan sedikit..
Ya Allah, if I could turn back time......

malam ini, saya dan familia menyambut hari lahir adik saya yang ke-2..
genaplah 21 tahun umur adik saya itu..
saya dan adik-adik bersepakat mahu menyambutnya walaupun dengan keadaan yang sangat biasa..
apapun, million thanks goes to my pakcik kesayangan for the supports..
:)
lain kali kita pakat-pakat lagi okei..

kami tidaklah berpakaian seperti mahu berparti..
iyalah.. kami menghormati keberkatan bulan mulia ini..
hanya kain pelikat, kain sarung dan kek span yang menjadi kegembiraan kami semua malam ini..
itu bukan persoalannnya kan?
pabila kegembiraan bertemu senyuman, maka terhasillah satu ikatan yang mesra antara kami..
semoga ikatan ini akan selalu berpanjangan dan kekal abadi..




@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...