17 September 2008

have been tagged by miss berry!

hehe..
akhirnya saya kena tag jugak ya!
setelah sekian lama saya menunggu awards yang x pernah kunjung tiba..
penantian yang berhasil.. ;p
wek! hehe..

to:
miss berry,
thanx a lots ya..
nani hargai..
cuma nani x sempat nak do visit sekarang ni..
banyak kerja sangat-sangat..
update tu sempat aje.. hee!
nak melangkah ke blog-blog lain rasanya macam minyak kereta x ada je..
hehe..

blog nani ni x la se'kreatif' blog bloggers lain..
biasa2 aje..
chewwah! merendah diri la plak ye si makcik sorang ni..
;)

bak kata mis berry, meletOp!
tapi, blog ni x semeletOp seperti yang kamu katakan..
hehe.
anyway, terima kasih ya!

p/s:
tunggu..
giliran saya untuk meng'tag' anda!
hehe..
;p

eh, comeback ke sis?

Assalam - 13/10/2017 , Jumaat. Kita datang jengah blog kita ni bukan nak buat comeback pun, sebab kita tahu entah bila kita akan jadi ra...