17 September 2008

today.. happy cooking!!


salam..

selamat berbuka ya!
lagi 1 jam 15 minit untuk berbuka..
x sabar rasanya mau 'memasak' sekejap lagi..
urm..
petang ni, walau apa cara sekalipun, saya nak masak jugak!!
saya x kira.. saya x kira!
x kira saya cakap.. hehe..
saya nak masak!!
;)

owh.. sebenarnya saya baru sahaja keluar dari beban assignment..
saya sudah menyiapkan satu assignment.. yahoo!
penat semalam x hilang lagi dan di tambah pula dengan penat yang akan datang..
rasa saya, baik saya tidur dari saya terusan pening-pening macam ini.. kan?
hehe.. semalam saya tidur untuk 15 jam..
waaa beshnya!!
happy aje saya hari ini..
senyum-senyum saje ini hari..
suka-suka!

apa dishes hari ini yaa?
simple saje dishes for break fast kejap lagi..
hehe.. tamau la berat-berat nanti mengantuk aje mata orang dalam rumah saya..
;p

kira-kira, berapa orang ye?
ermm.. ramai jugak..
;)

salam ramadan,
zatulnani...















++ muka saya macam ape ntah! saat muda remaja. ;p ++


@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...