15 October 2008

i'm going to BED..

owh bantal bucukku..
mana kamu pergi haa?
mengantuknya mata..
sekarang ni jam sudah merangkak-rangkak ke pukul 5 pagi..
saya sudah siapkan bahagian saya..
risau kalau-kalau kakak saya yang cutelitist itu mengomen..
hehe.. ;)
kak efa jangan komen-komen yaa..
tengah sakit perut ni..
kembung masuk angin plak.. :(



















nak tidur dah..
esok nak kena bangun awal-awal lagi..
sudahlah esok kelas cik JITA tu..
adeh... ;(
takut x terbangun saja..

iyalah..
saya risau kalau terlewat bangun..
lecturer saya yang satu itu TERSANGATLAH garang..
gerun tau..
dalam kelas dia, saya dan teman-teman hanya diam membisu sejuta bahasa..

okaylah..
nak tidur sekejap..
2 jam pun cukuplah yee..

salam..
nite~~~

EHHH....

morningg!!

wish good morning buat pakcik kesayangan saya..
dia masih lagi di tempat kerja..
kasihan pulak..
banyak kerja katanya..
harus di selesaikan secepat yang mungkin..
lagipun, perumahan kat sungai tu sudah masuk ke peringkat terakhir..
cepat-cepat la siap ya..
hehe.. ;)

~~~ tata!

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...