29 November 2008

last weekend's dinner!


last weekend, saya ke Ala Yummy yang terletak berhampiran dengan New Pacific Hotel.
area ke Pengkalan Chepa.
malam tu saya menjamu selera bersama dengan beberapa kakitangan Pingat Harmoni.
saya tumpang makan aje!
:p

x banyak sangat saya makan sebab kenyang dek kerana meja terlalu penuh dengan foods. sampai mata saya x larat nak tengok. entah mana dulu yang harus saya capai. hehe ;)
saya makan steamboat. yang lain makan nasi.

acara makan-makan habis sekitar pukul 9 malam.
then, terus saya balik ke Machang.

inilah antara makanan yang kami cuba habiskan.
berhasil ya!
kami berjaya habiskannya.
rebus sampai hancur!
apa daa chef sorang neh..
huhu ;)





nanti mau datang lagik!
bawa familia pulak.

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...