07 November 2008

saya sakit... uhu!


erm.. saya sakit!
sakit yang amat..
menderita tau!

oho... ;)

ehh... x delah..
saya x sakit pun lah!
saya masih sihat dan alhamdulillah saya masih lagi bernyawa..
sebenarnya botol-botol di bawah ini adalah food supplements yang saya ambil untuk tubuh kering ini..
hahaha... ;p
kalau mama saya tau saya makan selang-seli berminggu-minggu, mesti amarah dia marah!
eee.. takut saya..
cuba tengok betul-betul..
haaa.... inilah supplement yang saya ambil hari-hari..
memang lalu saya makan!
tapi, saya malas makan..
sebab besar macam peluru pistol!
uhu... ;)
yang warna KUNING tu :: BiO Life punya vitamin B complex
yang warna HIJAU :: saya beli masa saya intership tahun 2006..
sampai sekarang x habis-habis lagi.. hehe!
bukan x besh tapi saya yang x besh nak habiskan..

kalau makan 2 jenis food supplement ni, comfirm saya makan banyak..
kadang-kadang tu x sampai 1 jam saya lapar balik..
x suka sebab kena turun p cari nasi lagi..
dan x selalunya kewangan saya memuaskan..
hehe.. ;p
bukan x mahu habiskan, tapi saya stop buat sementara masa bulan puasa baru-baru ni..
so, macam malas nak makan dah..
nantilah saya habiskan kat kampung..
;)
kenapa dengan mata korang ni??
kenapa duk kenyit-kenyit ni??
saya dah papar 2 gambar dah..
x nampak lagik ke?
x nampak ke brand ape?
ooo...
yang KUNING tu brand BiO Life dan yang HIJAU tu brand BiOGROW..
dah nampak??
haaaa?? x nampak lagik..
aik... dah dekat dah saya papar tu..
eh..
;)

ooo.... ciannya...
kamera saya BLUR rupanya...
jap-jap..
nanti saya CLOSE-UP kann..
sabar-sabar... ;)
hah!!
dah nampak dah?

saya dah clearkan..
jelas x?

erm.. for those yang rabun-rabun tu, p cepat carik cermin mata..
ehe! macam saya ler.. saya pun rabun..

japp... nak promote jap..

kalau siapa-siapa yang rabun, bolehlah amalkan supplement ni..
baik untuk mata yang rabun, x kiralah rabun jauh atau dekat..

so, my advice is... p la cepat-cepat kat Farmasi..
cari 2 brand of that supplement..

haha ;)

okay-okay..
penat la jadik PROMOTER x bertauliah nih!
:)
saya nak p zzzzzz...
babai!
salam.. ;p

sampai jumpa lagi..

oh. baru ku tahu erti rindu :)

Salam. 1 Okt 2016. RINDU. Rindu sebab dah lama tak bersua. Sepanjang 2 tahun ni banyak benda berlaku dalam hidup. Ada suka. Ada duka. Tapi...