13 December 2008

breakfast @ MoOn Kopitiam ;)


MOON KOPITIAM


semalam 12.12.2008 bersamaan hari Jumaat, saya ke Moon Kopitiam yang terletak di Jalan Long Yunus berdekatan dengan Balai Bomba Kota Bharu.
kalau x silap saya, waktu tu jam 11 pagi.
ramai jugak lah pelanggan yang datang bertandang.
secara overall, food's taste saya bagi 3.9 bintang.
hehe.

:: saya order Thick Bread with Hot Milo ::


:: pakcik order Nasi Lauk Ayam with Hot Coffee ::

............................................................................

these are the pictures of MOON KOPITIAM.
bukan saya or pakcik snap these all picts.
saya search on.. ;)
cantik sangat design inside this kopitiam.
looks like English style.
saya bagi 4 bintang for the kopitiam's design!

owh! that cigarette x ada kaitan dengan saya dan pakcik.
pakcik x smoking dear!
me too.. ;)
ini gambar saya cari dalam blog seorang hamba Allah.

very the nice place to hang around.
for Kelantanese, kalau ada masa lapang, do go there!
pasti ada sesuatu yang menanti anda.

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...