15 December 2008

makan-makan di Noodle Station ;)

Last Tuesday, Pakcik and I went to Noodle Station located at KB Mall.
second hari raya tuee.. ;)
oleh kerana ianya bersebelahan dengan Pacific Bowl, so kami usha-usha lah budak-budak bowl kat situ.
bising yang amat! ehe..
biasalah yee..
sape suruh makan kat situ?
huu ;)

hari tu saya teringin sangat nak makan mee/mihun.
kalau ke gerai cikai pun saya rela!
saya gemarkan mihun celup siam. hee ;)
bestnya hingga betul-betul menjilat sudu dan garfu.

di Noodle Station, saya memilih Small Mee Wantan with Seafood dan Pakcik pula, Small Mee Wantan with Egg and Veges..
for the beverages, we ordered Ice Tiramisu Coffee and Peach Limonade.

anyway, ianya memang berbaloi dengan price and decoration inside that restaurant.
ye lah.. usually, we also paid for their good services and ambience right?
hehe ;)

okeh-okeh, jOm intai-intai apa yang kami makan kat situ.
enjoy!

yang ini Pakcik Wan Hairy punya,


yang ini pulak SAYA punya,

thank you and please come again!
heee.. itulah kata-kata from their waiter.
thanks ya for your good food and services.
;)

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...