30 December 2008

penat lorh dan saya kembali....

salam to all..

fuhh!! lama betul saya x meng''hapdate'' ini diari.. adeh~~
penat dan sibuk bangat sejak kebelakangan nii.
selesaikan hal adik-adik walau saya hanya sebagai peneman dan penyibuk mama dan abah.. hee~~ ;p
x bernafas saya. tertekan pun ada. ada juga tu~~~
biasalah.. dah x dapat nak larik lagi dah.. ;)

hari ini bermula semester baru saya.
macam-macam program untuk semester ini.
nak completekan this current semester, pasti saya mengalirkan airmata..
itu sudah pasti saya lalui sebagai dugaan dan cabaran hidup..
apa gunanya airmata jika tidak dititiskan ye? hehe~~

gamaknya, akan habis duit saya.
bukan mahu berbelanja besar.
tapi untuk ''assignments'' yang bakal kunjung tiba..

anyway, saya wish all the for my self..
ada kenalan yang bertanya apa azam tahun baru saya untuk tahun2009 Masihi dan 1430 Hijrah ini..
saya tiada jawapan pasti lagi...
saya pun masih lagi menggarap kata apalah azam saya??
hehe.. :)

cuma, apa yang saya mahukan hanyalah yang terbaik dan terunggul dalam seluruh proses kehidupan saya.. saya akan pastikan hidup saya seperti orang-orang kebanyakan yang senantiasa bahagia dan ceria.. sebab manusia selalu lupa dan berfikiran pendek..
selalunya macam tu kan?
pada saya, hanya keberkatan dari mama dan abah penting untuk saya hidup tenang dan harmoni selain dari Dia Yang Esa..

aku mohon kepadaMu Tuhan, berkatilah hidup aku dan tenangkanlah aku ketika aku kegelisahan.. jauhkanlah aku dari kepincangan kehidupan.. Ya Allah, janganlah aku dihukum di sebabkan oleh semua kekeliruan yang aku lakukan. ampunkanlah aku. lindungilah perjalanan pulangku kepadaMu. amin~~

eh, comeback ke sis?

Assalam - 13/10/2017 , Jumaat. Kita datang jengah blog kita ni bukan nak buat comeback pun, sebab kita tahu entah bila kita akan jadi ra...