13 December 2008

seharian di HRPZII..


banyak cerita yang saya kaut semasa berada di Hospital Raja Perempuan Zainab II (HRPZII) tempoh hari.
banyak yang ingin saya kongsikan dengan semua.
sabar dulu ye kawan.
nanti saya pos masuk okey?

kita main tengok-tengok gambar dulu lah.
alahaii..
x kan x kenal saya kot??!
gambar itu wajib kan?
biarlah gambar BERSUARA dulu..
hehe..
adoi!

together with my siblings.
menunggu abah selesai solat asar.
look at the back!
itulah Dewan Bedah Fairuz.
dewan yang mana Khairiah dibedah tempoh hari.

my siblings with pose 'nak balik cepat!'
mane abah ni? hehe.. ;)
saya tengah call abah tu..
"abah, ada di mana kamu?"

oho!
yang ramai-ramai kat belakang tu my cousins dari Pasir Pekan.
datang melawat cousin jugaklah ni.
ehee ;p
this image is taken by Pakcik Wan Hairy.
tq eh pakcik..
:)

hah!
ade jugak Pakcik kesayangan saya nih.
x leh kalau x bergambar dengan saya.
nanti angau!
haha.. itu kata saya lah.
padahal sayelah yang angau nye!
hehe ;)
Pakcik pun ada sekali dengan kami sebab adik dia bersalin di HRPZII juga.
heh! dating aje saya dengan dia.
tapi malam ajelah.
siangnya, pakcik kerja.
:p

hoh! ini sayalah.
mata nganga luas-luas sebab badan penat.
ulang-alik dari Machang-Kota Bharu.
tapi x mengapa, ini famili saya.
dan saya redha.. ;)
...........................................................

cerita-ceriti dalam wad akan saya kemudiankan.
masa teramat jealous lah!
hehe :)

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...