30 December 2008

soalan-soalan dari anas!

tag from anas..
tenkiu jugak tuk kamu~~ ;)
kangen bangat!
bila mau ketemuk lagi anas??
mau berpergian lagik ke Sungai Congkak ituw? huu~~


Rules : Once You’ve Been Tagged, You Are Supposed To Write A Note With 16 Random Things, Facts, Habits, Or Goals About You.

  1. owh! saya gile tomyam+ayam halia+kailan ikan masin+tempoyak bersambal jantan even saya x makan DURIAN.. saya x boleh telan durian. nanti saya mual terus MUNTAH!! haha~~~
  2. suke berblogging dan berfriendster~~ ;) Ramai kot member di sana..
  3. saya suke susun barang. (nanti saya try uploadkan susunan barang saya yeah!!)
  4. hormat orang yang menghormati saya. :)
  5. mahu berjaya seperti kebanyakan orang~~
  6. sangat manja dengan mama. sampai adik-adik saya jealous!
  7. chit-chat dengan my Pakcik Kesayangan.. ;p
  8. sangat giler melancOng!! sangat sengal..
  9. juge sangat gilekan camera.. currently browsing new cyber shot camera~~
  10. sangat sukakan budak-budak.. mau anak-anak yang cutiest!! hehe~~ insyaAllah..
  11. suke habiskan duit mama. saya beli hadiah hari ibu dengan DUIT IBU.. huhu~~ gilak!!
  12. sangat suka cover tido time study. sebab masa banyak terbuang dan terluang dengan assignments sahaja!! hohoho~~
  13. suke makan tapi x pernah-pernah naik badan.. cett~~ apa daa..
  14. suke jalan-jalan menghabiskan masa jika terlalu bosan!~~
  15. bawak kete laju-laju 130 km/jam. tapi kalau mama ade sebelah, kompem saya bawak 89 km/jam sahaja! hehe~~
  16. suke calling-calling mama and kacau kerja die.. hehe~~ rindulah same mama!

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...