19 January 2009

ke SSF Kota Bharu ;)

cantik x pelamin duduk di belakang saya tu?
it's just a display..
ada yang cantik lagi..

pre-engagement survey day..
berbaloi lah dengan kedai nih!

saya sebenarnya berkenan sangat dengan silver items tu..
mahal weh.. erm.. next!!
huh ;p

last 4 weeks, saya and the gang ke SSF Kota Bharu..
looking for engagement items..
kalau orang Kelantan cakap, barang yang letak atas pa..
ala-ala barang untuk hantaran lah~~
penat jugak pusing satu kedai tuh!

adik mama merangkap makcik saya memang suka kalau bab-bab dekor barang untuk bertunang atau kahwin ni.
so, nak x nak, saya diheret bersama..
penat weh jadik driver dia.. haha~~
but, it was a happy day.. ;p

erm.. thanks God sebab ada makcik saya nih.
x adalah saya susah nanti.
just hanging around~
malas mau cakap..
shut-up!!
huhu ;)

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...