26 February 2009

tahniah abang~!


salam..

''nanti kalau abis kelas, call abang ok..
ada important matter nak discuss sikit"

erm..
mesej tu sebenarnya daripada kekanda hati saya, encik wan hairy..
masa dia mesej tu saya sudahpun berada di rumah..
cuma saya tak sebut dan tak beritahu di mana saya..
saja buat macam tu..
nak delay-delay sikit main mesej ni..
lagipun, saya baru je sampai ke rumah, so penat tu masih berbekas..

sedang saya chatting dengan pensyarah dari Dungun, saya terima mesej seperti di atas.. huh~! mula-mula tu agak cuak jugak lah dengan mesej tu, tapi saya buat-buat tak tahu.. dalam fikiran saya, mungkin abang ada kes lagi dengan officemate dia tu.. ye lah~!
officemate dia tu kerani aje, berbanding dengan dia site engineer, tapi suka sangat mengarah itu dan ini..
pada hemat saya ketika mesej itu saya terima, mungkin abang mahu menceritakan serba-sedikit hal dengan perempuan tu..
saya delay kan lagi...
saya buat abang tertunggu-tunggu lebih kurang 20 minit..
hehe~ jahatkan saya? saja je nak buat dia sabar sekejap.. ;p

erm.. dalam pukul 6.20 petang, saya call abang..
tak banyak cakap, terus saya tanya apa matter yang nak discuss tu?
katanya hal kerja.. urm~!
dalam hati saya, mesti hal perempuan yang bossy tuh~!
hampeh betul lah.. geram tiba-tiba perasaan saya..
perasaan aje~ hati belum sampai lagi..
hehe ;)

dia cakap benda ni so important..
okay-okay.. saya menanti dan mendengar dengan penuh sabar..
rupa-rupanya, abang got new job~!!!

wallah~! CONGRATULATIONS dear..

akhirnya, berbaloi jugak usaha pergi TEMUDUGA last 2 weeks..
pergi temuduga TAK MANDI~!!
hahaaaa~~!!
ye lah.. abang tiba di Kuala Lumpur dalam pukul 5 pagi..
pusing-pusing, jumpa surau..
solat then tidur sementara menanti terbit mentari..
agak-agak saya, ada kawan dia datang ambil kat Putra, tapi saya berapa pasti..
saya tak tanya satu pun.. huh! apa lah saya nih..
kekanda hati sendiri pun saya biarkan..

dalam pukul 10 pergi ke tempat temuduga, siap, then saya pun tak tahu kemana abang pusing dalam bandaraya KL tu..
abang ada cakap yang dia DOWN before get interview tuh..
tapi saya chill kan dia.. alah..
relaks lah.. dia sebenarnya penat duduk berbelas-belas jam dalam bas tu..
saya cuma suruh dia banyakkan baca ayat Kursi..
sebagai penenang di kala gelisah..
dan mungkin dia hanya mengikut.. ;)

dan hari ini, jawatan itu sudahpun berjaya digondol~!
tahniah ye abang.. ;)

itu berkat doa dari banyak pihak..
again, CONGRATULATIONS dear..

tapi yang sedihnya, jauh pulak dia kena posting..
PAHANG~!
adeh laa..
tapi tak mengapa..
bukan jarak yang menjadi ukuran.. ;p

tak gitu?
hehe~~

opss! lupa nak mention..
jawatannya adalah...

ROADCARE REGIONAL ENGINEER..


p/s ::
abang, za dah bagitahu mama..
dah pesan macam-macam dah..
jangan marah OK~!
hehe.. ;)

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...