21 March 2009

cerita PANGKOR ::: part 3

salam..

hari ketiga di Pangkor meninggalkan memori buat saya.. mungkin saya ni CUTE sangat kot sampaikan mereka semua berminat nak kenakan saya.. muahahaha~~! gila angkat bakul sendiri ahhh!!!
dihumban ke dalam laut oleh 5 jejaka yang bertubuh tegap dan besar macam giant..
terselam dalam air yang cetek (paras pinggang) membuatkan saya selsema untuk 3 jam.. huhu :p

sakit hidung saya tau.. pedih semacam aje.. :) tapi, itu juga kenangan kan?
dan kenangan itu tidak sama sekali membuatkan saya takutkan air laut..
kalau diberi peluang, ingin sekali lagi saya ke Pangkor.. tapi, entah bila kan?
honeymoon maybe.. huhu :)
:: saya cuba cari gambar ketika saya lemas, off record tapi saya tunjukkan juga ::

tak banyak aktiviti berjalan pada 8 Mac di sebabkan kami akan pulang ke Shah Alam..
so, semuanya buat hal masing-masing.. makan-makan untuk kenyangkan perut.. ada yang tak habis-habis shopping.. menghabiskan duit masing-masing termasuklah saya..
sampai ke Lumut saya shopping lagi.. haha~~ ;)
LUMUT is reminds me of someone.. huuu.. (:
hope i can see and meet him again.. who knows..
but, Allah knows better right? hihi~~

gambar pun tak banyak yang saya snap on the 3rd day sebab kamera saya dipegang oleh yana after saya basah lenjun.. huh~ anyway, nasib baik masa saya dihumban tuh semua barang tak ada dalam poket.. kalau ada handphone ke apa ke, habislah rosak.. wah.. hah~! masa tuh 5 jantan tuh haruslah ganti barang-barang saya tu.. nasib tak mati saya.. kalau tak, tersebutlah suatu kisah, seorang budak MATI lemas di Pangkor.. huhu :)

(semua gambar ada di FRIENDSTER hokei.. do visit me.. tq~~)

oOps satu lagi..
Restu Barakah yang saya naik hari tu memang best ahh.. serak suara saya tao~!
duduk saja di seat Restu Barakah, terus abang BAS pasang lagu..
hah apalagi geng saya memang gila melalak!
habis satu, satu kami nyanyi.. naik serak suara siap kena suruh cas bateri lagi.. haha..
memang trigger ah.. but, it was happening.. sudah la bawak bas macam naik roller coaster saja.. naik mual perut saya terpusing-pusing dalam bas tuh~!

semua orang sporting termasuk lecturer sekali.. siap tepuk-tepuk tangan lagi after habis nyanyi..
sampai kat Shah Alam, kami tak habis-habis menyanyi.. lepas geram gamaknya.. :)
semua orang tak tidur.. kalau ada pun, tak ramai lah.. agaknya bising dengar orang melalak, depa pun melalak sama.. hehe~~ semua lagu ada, melayu rock kapak, hindustan, moden, dangdut, irama malaysia dan macam-macam lah.. best kan Restu Barakah? huhu~~ :)


bye..
penat bercerita, mahu ke kamar dulu..

wahai mata, pejamlah seketika..
jam sudah 3.20 pagi..
:: ada mesej daripada IHZA ::
tidur-tidur!

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...