30 March 2009

EOS 450D

salam..

selesai Retailing test pagi tadi, saya terus jumpa Encik Ali. menanyakan hal berkaitan promosi Canon tu. dari apa yang saya lihat, Encik Ali macam menyokong je apa yang saya tanyakan.. means, dia suruh beli lah tu.. huu~ lagipun dah namanya broker slr kan? :p

test pagi tadi memang superb! saya dapat set soalan 2B, buka-buka terus dapat jawab. walhal semalam saya baca pasal Human Resource Management aje.. (copet note punya pasal~!)
itupun sampai ke pagi muka surat tu aje.. haha.. :) Dah la tak khatam-khatam..
apapun, itu juga satu usaha kan? cuma murni atau tidak sahaja yang membezakannya.. :p
Dapat soalan terus jawab soalan.. memang syok ahh! cuma terpulang kepasa Encik Ali samada saya dapat markah penuh atau separuh penuh.. huhu :)

berbalik kepada slr tadi, borang dari EOS Digital sudahpun saya ambil dan juga sudah diisi. rasanya tak sampai the end of this month saya dapat benda alah tuh. hope so lah!

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...