31 May 2009

i'm off to Shah Alam~

salam.

selamat malam semua.
lewat benar saya on lappy hari ni. tido aje kejenye. lepas makan tido, lepas mandi tido, lepas tengok tv tido.. huhu.. bole pulak tengah-tengah borak dengan my siblings tiba-tiba aje saya terlelap.. siap mimpi-mimpi lagik.. haishh~! penat semalam tak habis lagi katakan.. huu ;)

anyway, banyak nak cerita tapi jam sekarang sudah pukul 10.30 malam. baju belum packing lagi nih. tak boleh nak layan blog, kang baju lusuh pulak yang masuk dalam beg nanti.. ihi~

semua pictures semalam nanti saya upload okei sayang-sayang semua.. masa belum mengizinkan. apapun, terima kasih buat semua yang datang semalam. memang happy kan? hihi ;)

esok saya ke Shah Alam, adik ke-dua saya akan bergraduasi pada hari lahir saya. oyeah~~ sambut birthday di Shah Alam la ye kali nih.. hihi ;)

to Zatul Hernani,
Happy 23rd Birthday.. may Allah bless you always..

Ya Allah, please protect me, my families and my loved ones wherever we go.. ;)

to my sista, Happy Graduation Day to you.. congratulations dear~!

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...