10 May 2009

pahang FM, here i come~!

salam.

gelisah. gementar. gugup.

rasa mahu tercabut jantung!

owh~!!! itu PERASAAN saya simpan untuk pagi esok ye..

malam ini perasaan saya masih BEKU. tak CAIR lagi secair jawapan peperiksaan saya tadi(entah-entah saya gagal!) sangat susah soalan tadi okay.. saya pasrah saje walau berhelai-helai saya karangi.

lupakan tentang soalan tadi, esok saya ke Jabatan Penyiaran Pahang. saya takut lah. ada sesiapa yang boleh tenangkan hati saya tak? uihh~ skrip tak baca lagi ni, suara dah ada aura ELLA. macam mana esok nak baca skrip dengan suara serak? tu lah. tadi saya cakap banyak. POT PET POT PET tak henti-henti macam mengunyah gula-gula getah. hurm~ baru saya rasa sakit tekak. padan muka. malam ni haruslah saya memborong air asam jawa sedozen. uiss.. takutnya nak berhadapan dengan hari esok. apapun, saya pergi dulu ye. bas SANI ke Kuantan pukul 11 malam nanti. harap-harap saya lena dalam bas.. DAN, yeyeyeyey~!! esok BABAM datang ambil. lama betul saya tak jumpa bakal maharaja hidup saya tuh. huhu. selamat malam semua~

tata
titi
tutu

jap-jap,

doakan saya ye kawan~
dan, ini dia Logo Pahang FM. hehehe ;)

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...