23 June 2009

rombongan peminangan~

salam..

tepat jam 12.30 tengahari, rombongan peminangan tiba.. (tak BERDEBAR pun).. hehe =)

kalau nak tahu, saya a.k.a gadis yang bakal ditunangkan TERCEGAT depan pintu masa pihak lelaki datang~ haha.. dengan muka tak malu, siap lambai-lambai tangan lagi dekat kawan-kawan yang tiba sekali dengan pihak rombongan lelaki.. dahtu, makcik saya yang tertengok saya duk melambai-lambai terus hambat masuk bilik.. adeh~! kena hambat masuk bilik beb.. ingatkan saya duk depan-depan sambut rombongan bersama dengan mereka.. mana nak tahu.. tak ada orang cakap.. haha ;) sengal*

dialog my auntie pabila terlihat saya tersengih-sengih depan pintu ;

- "Ya Allah minah ni, isshh.. pergi masuk dalam bilik lah.. apa buat kat sini? ish ish ishh.."

bila saya fikir balik, a'aa ye.. buat apa saya tercegat tersengih-sengih kat tangga tu? huhu.. nanti saya upload gambar sebelum saya di halau yerp.. ihi ;) malu malu malu~

p/s: turutan gambar bakal pengantin lelaki masuk ke halaman rumah~

oh. baru ku tahu erti rindu :)

Salam. 1 Okt 2016. RINDU. Rindu sebab dah lama tak bersua. Sepanjang 2 tahun ni banyak benda berlaku dalam hidup. Ada suka. Ada duka. Tapi...