28 July 2009

saya mahu MATI bersama..

Salam.

selamat hari Selasa buat pembaca blog sekalian. saya terpanggil untuk berkongsi kata-kata yang saya petik dari sebuah majalah cilik negara berkaitan....
.................................
mampukah saya dan anda sekalian membahagiakan ibu dan bapa apabila mereka sampai umur tua?
.................................
dapatkah saya dan anda sekalian berbakti kepada ibu dan bapa sepertimana mereka membesarkan kita seperti waktu dahulu?
.................................
mampukah saya dan anda sekalian membuatkan ibu dan bapa tersenyum sepanjang masa sehingga usia tua mereka menjengah tiba?
.................................
saya berdoa agar di tetapkan hati untuk sentiasa mendoakan yang terbaik buat ibu dan bapa saya. tanpa mereka, saya mungkin tiada pedoman hidup. terima kasih mama dan abah. i love you till my last breath.

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...