06 July 2009

stop it~!

salam.

mahu 'stop' blogging nih~ fokus-fokus.
itu peperiksaan lah, bukan main-main tau!

hari ini dan esok, mengadap buku aje lah kerja saya. boleh ke membaca dengan televisyen yang asyik terbuka? dengan kemudahan wireless di rumah ni? dengan sebiji kereta bawah rumah ni? owh~ buntu-buntu.. huhu~

fikir-fikir, tak tahu nak baca apa untuk exam nanti. payah sangat ke wahai orang-orang SPA? aduhai.. risau ni. dapat jawab ke nanti? apapun, mari lah kita sama-sama berdoa supaya ianya di permudahkan.. insyaAllah. buku yang saya ada sekarang ialah Sejarah SPM, Malaysia Kini, Pekeliling Perkhidmatan Awam, Kabinet 2009, Bahasa Melayu SPM.. memang nampak sangat tak cukup kan? dah sah-sah!

buku Hubungan Etnik pula saya tak ada. kalau tak, boleh la baca yang tu saja. macam mana ye? susah la macam ni. buku tu berada pada jarak 400 km dengan saya. memang payah nak ambil ni. adeh~ kalau tak, boleh la saya hafal Perlembagaan Malaysia. haa, cari dalam internet aje lah, pastu print out. kan kan? hehe~

pertanyaan yang masih belum terurai, BILA NAK MEMBACA a.k.a STUDY nih? malam ni nak keluar. haha! poyos~ malam ni insyaAllah saya mengadap semua buku-buku tu. kalau tak malam ni, bila lagi? exam hari Rabu ni. dah dekat tu~ alamat rebah tak bangun-bangun lah nanti.

apapun, semoga semuanya berjalan lancar, selamat dan yang penting, di permudahkan urusan saya nanti. lulus atau kandas bukan persoalan yang pasti. insyaAllah saya akan jawab dengan baik. doakan ya! thanks.. ;)

oh. baru ku tahu erti rindu :)

Salam. 1 Okt 2016. RINDU. Rindu sebab dah lama tak bersua. Sepanjang 2 tahun ni banyak benda berlaku dalam hidup. Ada suka. Ada duka. Tapi...