17 February 2010

my new baby!

Salam.

Sejak kesayangan saya si Sony Ericsson C903 tu terpaksa diservis dek kecuaian saya, terpaksalah saya menggunakan telefon tangan E Series tu. Tapi saya pakai tak lama pun. Telefon tu bukan untuk digunapakai buat masa sekarang. Bulan Jun ni baru boleh jadi hak milik. SATU hari saja pakai sebab dah tak ada telefon lain. Semalam, dengan gigihnya saya ke Kubang Kerian dengan Encik Wan Hairy walaupun KERJA bertimbun-timbun di office. Saya ambil excuse from college for only 1 HOUR. Huhu. Rasa kejap sungguh keluar. Nasib lah office dekat jugak dengan area kedai telefon tu. So semalam, saya merembat Sony Ericsson Cyber-Shot K770i dengan harga separuh dari harga pasaran. Pinjam fulus Encik Tunang since saya memang tak dapat gaji lagi. Hujung minggu depan baru merasa duit gaji. Telefon yang saya gunapakai sekarang ni adalah 95% okay luar dalam, yang meragamnya KEYPAD! Susah sikit nak tekan cepat-cepat. Terpaksa saya tekan KUAT-KUAT. Huhu. Tapi, apapun, saya TETAP sayangkan si C903... Cepat lah kembali..
my new gadget (=

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...