19 May 2010

puas!

Salam.

Kasut ni takde lah mahal pun. Tak sampai pun ratus-ratus macam orang kebanyakkan beli tu. Saya beli murah je, asal sedap pakai. Saja nak puaskan hati. Sudah lama hati ini teringin memiliki wedges. Asyik kasut tumit tinggi saja. Lenguh lah kaki. Nak tidur malam pun berurut. Baru lega sengal-sengal kaki. Itu penangan mengenakan kasut tumit tinggi. Mulai hari ini, saya mahu memperbanyakkan koleksi wedges. Kasut tumit tinggi TOLAK ke tepi.......... :)


p/s : esok mahu cari lagi SATU wedges shoes! Hoho~ (-_-)

oh. baru ku tahu erti rindu :)

Salam. 1 Okt 2016. RINDU. Rindu sebab dah lama tak bersua. Sepanjang 2 tahun ni banyak benda berlaku dalam hidup. Ada suka. Ada duka. Tapi...