01 July 2010

muehehee!

Salam.

Perempuan TUH dah removed akaun facebook saya! Haha. Ingatkan nak stay lagi lama baca komen-komen membina daripada saya. Rupanya tidak. PENGECUT nak mampOs! Kalau betul dia di tempat yang BETUL, takde maknanya dia nak remove akaun bagai saya ni. BODOH punya perempuan. Muahahahaha.... Hakhak! Dulu bukan saya yang ADD as friend. Dia yang request! Saya tak suka add orang, yang ada ramai-ramai ni orang yang add...... Perempuan macam tu memang tak boleh di buat kawan, apatah lagi TEMAN SEJATI. Ikut perasaan jek! Perasaan orang lain tak fikir pun. Orang sekeliling menangis bagai nak rak, dia boleh duduk gelak-gelak buat muka mangkuk! Saya yang muda daripada dia boleh berfikir secara logik. Takkan dia tak boleh? Apa daaaaa. Kasihan kan? For the sake of my life, baik saya nasihat adik-adik saya jangan lah BERPERANGAI seperti itu. Macam SI*L sangat lah! Tak boleh kena tegur langsung! Terus nak MELENTING! Apa punya orang lah. Konon-konon hidup ni ada prinsip la sangat kannnn? Prinsip apa macam tu? Nak memecah-belahkan manusia ada lah! Senget!! Kalau menyatukan ummat ok la jugak. Tak adalah nanti orang BENCI + MENYAMPAH + MELUAT. Dia masih belum kenal siapa saya. Haha. Macam mana saya yang sebenar. Sabar la. Tunggu dulu. Buat masa sekarang, kita bagi jek lah dah kalau dia nak menang kannn? Huhu.. Tiba masa nanti, baru dia tahu aku siapa. Muehehehehe~ Ok bebeh! Chow! (=

mood - nak muntah! wek~

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...