29 July 2010

Gunung Stong

Salam.

Okeh. Jangan tengok lama-lama. Rasa segan yang amat lah. Sebabnya, muka I berpeloh tahap gaban! Hodoh le.. huhu ;)

Trip to Air Terjun Gunung Stong last few months together with a group of my ex-student.



Haiyya, yang ini sangat lah buruk. Berpeluh. Hoho. Tapi kan, takkan asyik nak tunjuk yang lawa+cun+cantik+perasan comel jek kannn? Buruk-buruk pun apa salahnya.. Berpeluh sakan wei. Masa ni, baru 1/2 jam naik ke puncak Gunung Stong, pit stop dulu sebab penat giler! Merangkak-rangkak saya tao sebab pagi sebelum tu dah teroka Gua Ikan dekat 4 jam jugak. Mana tak naik lenguh kaki? Students semua bersemangat, bagus betul. Ada yang buat pertama kali naik gunung ni.. Hehe. Saya dah DUA kali.. Dulu ada sekali masa form 4 masa sekolah. Agak aktif la jugak. Hurm, kalau nak tahu, saya panjat bukit, turun denai ketika hanya 1 bulan lebih majlis perkahwinan. Gila! Kalau lah, di takdirkan saya terjatuh, tergelincir, tersilap kaki melangkah, habis le patah-patah tulang-temulang. Jauh woo nak sampai ke puncak. Ambil masa lebih kurang 3 jam memanjat dan 2 jam untuk turun. Haiiih. Kalaulah........ memang tak kahwin ler saya kan kan kan? Terlantar di rumat sakit.. Entah-entah menikah pun di rumah sakit. Huu. Okai. Sudah dulu. Bye.

ouch! Please =P

Assalam. 24 Oktober 2017 - Selasa So remember me, i will remember you.