23 June 2011

Salam.

Pictures lama wooo. Dah basi baru nak upload. Buat malu je. Nampak sangat dah lama perap jadi pekasam. Woah, bestnya ikan pekasam kalau time bulan puasa kan? Goreng bagi garing then makan dengan lada burung. Terangkat woo. I like it very much. Ala, kita orang kampung jek. Makan jek apa yang ada depan mata. Kita tak cerewet pun. Haha. Jom layan pictas. Scrool down slow punyee ;)

Masa dalam bilik hotel. Ouh, lupa terus nama hotel tuh. Apa ye? 
Hotel tu terletak di Subang Jaya. Nanti-nanti lah kita ingat balik.

Jijah. Hehe. 
The one and only kiddo yang pemalu dengan saya, tapi sekarang... hah hambekk kau.
Kalau nampak saya je di area Taman Guru Kuantan tu, terus berlari datang mau peluk saya. 
Kalau pergi ke rumah dia, mesti mintak bukakan baju time mandi. 
Manja ;)

Saya teman suami ke bowling tournament di Summit tempoh hari.
Saya tengok saja, sambil jari-jemari klik situ klik sini.
Maklumlah jadi fotografer ad-hoc.
Hehe. 

Kiddo yang paling rapat dengan saya kalau di Kuantan.
Yes, you're born to be a princess dear.

Jangan tunjuk saja. Dapat bawak balik PIALA paling kecik pun takpe sayang.

Sambil tunggu tournament start, jom kita makan dulu.
Mak buyung tengah lapar masa ni.
Khalish nak makan ice-cream dengan cheese cake. Haha

My sweetHEART. I'm forever yours ye sayang.

Malu tapi mahu kan?
Ala, sebenarnya si tudung hitam tu yang mahu.
Tak boleh nampak kamera lalu depan mata, mesti senyum sampai pipi naik lenguh!

Enough. Jom tido. Esok 24 Jun 2011 ke Kuantan. Mahu jumpa hubby. Ada hal di KL. Tapi yang sedih, terpaksa tinggal KHALISH....... :((


My hero.... Love you son !

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...