29 March 2012

=D

Salam.

Rindu kat budak debab nih. Malam ni Mummy tinggalkan dengan Nenek, Mama Ngah, Mama Sya dan jugak Ayah Su dia sebab Mummy keje malam. Hoho. Kalau tak dengar dia membebel memang tak sah dalam sehari. Tenkiu sayang sebab buat Mummy rasa happy dengan awak. Good boy Mummy dan Papa. 

(Geng CEKOK - Cerito Kito Oghe Kelate)
Malam ni konti dengan DJ Sarah. Penat dan letih nak habiskan konti yang berbaki 1 jam setengah. Malam ni penat sebab 2 hari berkampung di Perkarangan Stadium Sultan Mohd ke-4 untuk Program Karnival Pendidikan MARA 2012. Penat tapi happening. Terima kasih buat semua pengunjung yang datang serbu booth Radio Malaysia Kelantan fm untuk berjumpa dengan DJs kesayangan. Kami sayang anda semuaaaa.

Tapi tadi, dalam kekalutan nak pergi kerja, sempat jugak sudahkan rainbow cupcake. Maghrib pun sempat siapkan 26 biji untuk customer dan jugak untuk perut sendiri. Hehe. Pastu, berkejar-kejar nak pergi mandi dengan solat. Huhu. Penat lah jugak tapi suka sebab dapat tengok adunan kek yang berwarna-warni. Balik kerja lepas on-air malam ni, lepas lah hajat nak makan 1 biji kan? Best okeyh!

Selamat malam bebeyh. Heee =D

ouch! Please =P

Assalam. 24 Oktober 2017 - Selasa So remember me, i will remember you.