13 April 2012

Saya budak KECIL .


Baby bump Mummy nak masuk 6 bulan daa. Cepatnya masa berlalu kan?
Khalish bakal ada adik baru, tapi, confirm dia korek-korek mata adik dia, sebab masa bakal adik dia lahir nanti, umur Khalish 1 tahun 3 bulan. 

Nama saya Khalish Nasr Rifq, saya sudah besar dan gemuk !

Saya ada gigi, tapi 6 batang saja. Tapi kalau saya gigit orang, confirm orang tu SAKIT =P

With Ayah Teh, lama tak jumpa dia sebab dia belajar jauh =D

Saya ni memang tak suka tengok kamera. Hurm.. Letih Mummy panggil nak snap gambar saya. Kasihan Mummy !

Okey lah, saya pun dah letih. Kita rehat dulu.... tata =)

oh. baru ku tahu erti rindu :)

Salam. 1 Okt 2016. RINDU. Rindu sebab dah lama tak bersua. Sepanjang 2 tahun ni banyak benda berlaku dalam hidup. Ada suka. Ada duka. Tapi...