03 January 2013

JR Cappuccino Collagen


Alhamdulillah. Sebulan JR Cappuccino Collagen berada di pasaran. Ramai pelanggan yang bagi positive feedback. Insya-Allah dalam 2-3 minggu lagi, new look of kotak akan keluar. JRCC ni khas untuk kaum wanita tak kira yang dah kahwin atau masih bujang. Khasiat dia sama saja dengan kopi kosmetik yang lain tapi yang ini saya jamin TAK MANIS dan TAK KERAS macam sesetengah kopi lain. Kaum hawa sahaja ye, yang lelaki punya in progress. Alhamdulillah, kami dah ada stokis negeri. Tak susah nak bergerak kesana-kemari untuk agihkan stok, cuma kena rajin bertanya khabar saja. Kalau ada yang berminat nak cuba JRCC ni, hubungi Puan Zatul - 0199096633. 

- Bermasalah dalam pembuangan air besar.
- Senggugut yang teruk.
- Menghilangkan bleeding dengan tiba-tiba.
- Sakit urat kalau buat kerja berat.
- Mengecutkan rahim/peranakan selepas bersalin.
- Untuk hubungan suami&isteri.
- Melancarkan perjalanan darah haid.
- Mengecutkan jerawat. 
- Melicinkan kulit.
- Menegangkan kulit.
- Menghalang kedutan.
- Menghilangkan letih-letih badan.
- Menghilangkan keputihan yang berlebihan.

*ini antara positive feedback from customers. Anda yang bermasalah seperti di atas, tak rugi mencuba. Insya-Allah berkesan. Untuk pertanyaan, hubungi 0199096633 (ZATUL) 

JR Cappuccino Collagen keluaran JR Juwita Resources dah masuk beauty shop.

Sesi membungkus parcel untuk diposkan kepada new customer. Previous customers boleh ambil dengan dealer kat tempat masing-masing :)
Insya-Allah esok (4 Jan 2013), saya senaraikan nama-nama dealer ye..
TQ.

@herneesa.hijabs coming near you sooner!

Assalam. @herneesa.hijabs @herneesa.hijabs - Letak nama pun macam klise-kan. Ye lah biasalah. Lagu tu la kalau nak meniaga. Nak bertaarufan ...